• Počet na stránku
  • 10
  • 20
  • 30

Kancelářský sešívač NOVUS B 4FC - černá

  • Katalogové číslo: 301890
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
sešívač pro každodenní profesionální použití, celokovová s plastovým opláštěním, dvojité vedení sponek pro přesné sešívaní, technologie plochého sešívání pro úsporu místa v pořadačích, drátky 24/6, 24/8, 26/6, 26/8, kapacita 50 listů, záruka 25 let...

876,04 Kč 724 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač NOVUS B 4FC - modrá

  • Katalogové číslo: 302510
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
sešívač pro každodenní profesionální použití, celokovová s plastovým opláštěním, dvojité vedení sponek pro přesné sešívaní, technologie plochého sešívání pro úsporu místa v pořadačích, drátky 24/6, 24/8, 26/6, 26/8, kapacita 50 listů, záruka 25 let...

876,04 Kč 724 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Rapid F30 s plochým sešíváním - modrá

  • Katalogové číslo: 302761
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
velice výkonné a odolné stolní sešívačky se silnou ocelovou konstrukcí pro přesné sešívání, vybaveny technologií plochého sešívání, která šetří místo pro ukládání až o 30%!, ideální pro velké i malé kanceláře, kapacita sešití 30 listů, drátky 24 / 6 a 26 / 6, záruka 5 let na funkční vady...

569,91 Kč 471 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Rapid F30 s plochým sešíváním - červená

  • Katalogové číslo: 302762
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
velice výkonné a odolné stolní sešívačky se silnou ocelovou konstrukcí pro přesné sešívání, vybaveny technologií plochého sešívání, která šetří místo pro ukládání až o 30%!, ideální pro velké i malé kanceláře, kapacita sešití 30 listů, drátky 24 / 6 a 26 / 6, záruka 5 let na funkční vady...

569,91 Kč 471 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Novus Stabil - červená / šedá

  • Katalogové číslo: 301789
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
celokovová sešívačka pro uzavřené i otevřené sešívání, plnění shora, pro drátky 24/ 6, kapacita 30 listů, záruka 5 let

266,20 Kč 220 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Rapid S50 SUPER Flat - clinch - černá

  • Katalogové číslo: 303615
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
velkokapacitní a přesto kompaktní sešívačka s klasickou kapacitou zásobníku, vybavená patentovanou technologií super plochého sešívání SuperFlatClinch™, která v porovnání se standardním sešíváním šetří místo při zakládání dokumentů o 40 %, jedinečný design pro snadné sešívání na stole i v ruce, kapacita 50 listů, na drátky Rapid Super Strong 24/8+ a...

897,82 Kč 742 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Rapid S27 SUPER Flat - clinch - černá

  • Katalogové číslo: 303614
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
profesionální sešívačka s klasickou kapacitou zásobníku, vybavená patentovanou technologií super plochého sešívání SuperFlatClinch™, která v porovnání se standardním sešíváním šetří místo při zakládání dokumentů o 40 %, jedinečný design pro snadné sešívání na stole i v ruce, kapacita sešívání 30 listů, horní plnění pro snadné doplňování drátků, na drátky Rapid Strong...

584,43 Kč 483 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Rapid F16 - černá

  • Katalogové číslo: 302710
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
sešívačka s kovovou mechanikou, zabraňující hromadění drátků při sešívání, potažená odolným ABS plastem, plnění shora, otevřené a zavřené sešíván, hloubka vkládání 55 mm, kapacita sešití 20 listů, drátky 24 / 6 a 26 / 6, záruka 5 let na funkční vady...

267,42 Kč 221 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Leitz 5500 - modrá

  • Katalogové číslo: 303630
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
Sešívač řady NeXXt s novou technologií pro perfektní sešívání bez zasekávání drátků, kovové mechanické díly, s integrovaným vyndavačem drátků, kapacita sešití 30 listů, drátky 24 / 6 a 26 / 6, kapacita sešití 30 listů, záruka 3 roky...

696,96 Kč 576 Kč (bez DPH:)

Kancelářský sešívač Boxer 200 - černá

  • Katalogové číslo: 302850
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
sešívač s kapacitou sešití 25 listů, hloubka vkládání 50 mm, drátky 24 / 6 nebo 26 / 6, záruka 5 let

134,31 Kč 111 Kč (bez DPH:)

Strana 1 z 5    Celkem 43 záznamů

Odběr novinek

Přihlašte se k odběru novinek a buďte informováni o novinkách, akcích a soutěžích.

Zákaznický servis

  • Rychlá objednávka
  • Miloš Vaněk


    Telefon: 224 915 801

    Mobil: 604 142 023

    Fax: 224 915 801

    e-mail: obchod@v-v.cz


    Adresa:

    Petr Vaněk - kancelářské potřeby

    Choumtovská 132

    Spořice 431 01


    IČ: 62203509

    DIČ: CZ7506142446

  • Dodání zboží:

    -Objednávku standartního sortimentu dodáváme do dvou pracovních dnů.

    -Po dohodě lze termín závozu měnit podle Vašich požadavků.

    -V případě objednávky nekatalogového sortimantu, nestandartního množství či výrobku, který je uváděn "na objednávku" s Vámi naše operátorky, nebo obchodní zástupci dohodnou termín dodání - na toto zboží se nevztrahuje dvacetičtyř hodinová dodací lhůta.

    -Doprava po celé České republice zdarma.

    -Pouze při objednávce do 2.000,-Kč bez DPH účtujeme dopravné. Poštovné 249,-Kč s DPH, balné 50,-Kč s DPH, poplatek za platbu 121,-Kč s DPH.

  • Reklamace při prodeji na internetových stránkách www.v-v.cz, telefonní, faxový, nebo e-mailem.


    Budeme se snažit o bezproblémové vyřízení všech Vašich případných oprávněných reklamací.


    Reklamované zboží nelze převzít bez předchozího nahlášení reklamace a vyplnění reklamačního protokolu, který je níže. Nahlásit můžete na telefonním čísle 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz.


    Dobropis k vrácenému zboží z reklamace je vystaven do 14-ti pracovních dnů od jeho předání našemu pracovníkovi.




    Podmínky pro vrácení zboží, reklamační podmínky:


    Dodání zboží prostřednictvím přepravní služby.

    Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží.

    V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen toto uvést do přepravního listu.


    Pokud zboží zákazníkovi doveze řidič naší společnosti, je zákazník povinen nesrovnalosti v dodávce uvést do reklamačního protokolu.

    Zákazník je povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží o nesprávné množství a zjevných vadách zboží při dodávce.

    K reklamaci doporučujeme použít předepsaný formulář naši společnosti, jehož vyplněním jsou poskytnuty všechny potřebné údaje pro vyřízení reklamace.

    Stejným způsobem se postupujte i v případě dodávky chybné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.


    V případě, že reklamované zboží bylo zaváženo, může být vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy. Můžete odevzdat s vyplněným reklamačním protokolem na provozovně Petr Vaněk kancelářské potřeby, Jakoubka ze Stříbra 113, Chomutov 430 01. Pokud jsme zboží zaváželi osobně, je možnost využít svozu naší firmy. . V takovém případě je reklamované zboží vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy.


    Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného přímo pro něj na zakázku nebo dle jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v případě papíru a kancelářských potřeb, do 3 dnů v případě nápojů, občerstvení, drogerie a kancelářské techniky. Toto zboží musí být v původním obalu a nepoškozené. Právo takto odstoupit od kupní smlouvy musí zákazník uplatnit nejpozději poslední den stanovené lhůty.


    V případě, že zákazník vrací z jeho strany chybně objednané zboží a jedná se o tyto položky:

    nekatalogové položky, položky objednané přímo pro něj na základě písemné objednávky, položky objednané ve větším množství, než jsou standardní zásoby prodávajícího, je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH, kterým se pokryjí náklady prodávajícího na manipulaci se zbožím (vyzvednutí a převzetí zboží, kontrola, zaskladnění).


    V případě, že zákazník chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o zákazníka, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (a nejedná se o položky vyjmenované výše), je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 150 Kč bez DPH. V případě, že bude prodávající toto zboží vracet zpět dodavateli, je oprávněn účtovat dopravné (poštovné) a manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.



    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku ((3) Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání), má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží, pokud byla smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (telefonicky, faxem, e-mailem, e-shopem). Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě vyrobeného zboží pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazník naši společnosti sdělit písemně ve výše uvedených termínech. Zákazník má při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.


    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku , má právo využít. Rozhodčím subjektem, který posuzuje mimosoudní spory mezi společností Petr Vaněk a zákazníky, kteří jsou spotřebitelem ve smyslu § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, je ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE (ČOI), Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz; adr.coi.cz; e-mail: adr@coi.cz, nebo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


    Na dodávané zboží je poskytnuta zákazníkovi záruční doba stanovená zákonem. Nestandardní záruční doba musí být vždy uvedena v katalogu naši společnosti u konkrétního zboží, na které se nestandardní záruční doba vztahuje.


    Podmínky pro vrácení zboží a tyto reklamační podmínky nabývají účinnosti dnem 10.6.2016


    Reklamační protokol níže.


    Petr Vaněk Kancelářské potřeby - REKLAMAČNÍ PROTOKOL - ZÁKAZNÍK


    Vada zboží...................................................................


    Název firmy..................................................................


    IČO:.............................


    Vada dodávky............................................................


    Číslo faktury/dodacího listu....................


    Požadované zboží.............................................


    skladové číslo...............


    název zboží................................


    poček kusů........


    Vrácené zboží z vadné dodávky...........


    skladové číslo........


    název zboží......................


    poček kusů.............


    Popis problému (při reklamaci služby konkretizace chyby)........................................................


    Způsob vyřízení...................


    Operátorka......................


    Dobropis vystaven...........................


    Expedoval skladník.................


    Datum................


    Reklamace dodavateli..............


    Předal..............


    Převzal...............


    Skladník převzal k vyřízení.....................


    Jméno.........................


    Datum..........


    Podpis................................


    Petr Vaněk - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY, Chomutovská 132, Spořice 431 01 IČO: 62203509, WWW.V-V.CZ, T: 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz

  • Jak nakupovat
  • Cookies

Provozovatel

Petr Vaněk

Chomutovská 132, Spořice 431 01

Kontakt

Mobilní telefon: 604 783 103
Pevná linka 474 651 474
E-mail: obchod@v-v.cz