• Počet na stránku
  • 10
  • 20
  • 30
  • Novinka

Skartovač Rexel Auto Feed - 130X

  • Katalogové číslo: 316827
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
Skartovačky s automatickým podavačem zkracují o 98 % čas, který ztrácíte skartováním, a proto s nimi ušetříte – jak čas, tak i peníze. Skartovačka Auto+ 130X automaticky skartuje až 130 listů (80 g/m2) nebo 140 listů (70 g/m2) na křížově rozřezané částečky 4 × 40 mm (utajení typ 4), případně 6...

8 913 Kč 7 366 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Skartovač Rexel Auto Feed - 60X

  • Katalogové číslo: 316811
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
• skartovací stroj s automatickým podavačem pro menší kanceláře, který výrazně šetří váš čas • skartuje až 60 listů (automaticky) nebo 5 listů manuálně • pro dokumenty do šíře max.220 mm • objemný koš s kapacitou 15 l • křížový řez na úrovni zabezpečení P3 • velikost skartovaných částeček 4 x 45 mm • velmi tichý...

4 707 Kč 3 890 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Rexel Auto feed - 90X

  • Katalogové číslo: 316812
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
 skartovací stroj s automatickým podavačem pro střední kanceláře, který výrazně šetří váš čas  skartuje až 90 listů (automaticky) nebo 6 listů manuálně  pro dokumenty do šíře max.220 mm  funkce automatického skartování • objemný koš s kapacitou 20 l • křížový řez na úrovni zabezpečení P3 • velikost skartovaných částeček 4 x 45...

6 382 Kč 5 274 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Trezor s elektrickým zámkem - 350 x 500 x 300 mm

  • Katalogové číslo: 901695
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
určen pro bezpečné uložení hodnotných a důležitých předmětů, vyroben z vysoce kvalitní oceli, korpus 2 mm, dveře tloušťky 4 mm, povrchová úprava práškovou barvou, elektronický zámek – na otevření je potřeba kód, který se navolí na numerické klávesnici, velmi dobře čitelné zobrazení na displeji, dvouzávorový uzamykací mechanismus, vybavena dvěma poličkami, nouzové...

4 077 Kč 3 369 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Trezor s elektrickým zámkem - 350 x 250 x 250 mm

  • Katalogové číslo: 901694
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
určen pro bezpečné uložení hodnotných a důležitých předmětů, vyroben z vysoce kvalitní oceli, korpus 2 mm, dveře tloušťky 4 mm, povrchová úprava práškovou barvou, elektronický zámek – na otevření je potřeba kód, který se navolí na numerické klávesnici, velmi dobře čitelné zobrazení na displeji, dvouzávorový uzamykací mechanismus, nouzové otevírání – možnost otevření...

2 422 Kč 2 001 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Trezor mechanický - 200 x 310 x 200 mm

  • Katalogové číslo: 901692
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
vyroben z velice kvalitní oceli, korpus 2 mm, dveře tloušťky 4 mm, povrchová úprava práškovou barvou, dvouzávorový bezpečnostní zámek se dvěma klíči, opatřen otvory pro ukotvení

1 705 Kč 1 409 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Trezor mechanický - 450 x 750 x 400 mm

  • Katalogové číslo: 901691
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
bezpečnostní skříňka na dokumenty s elektronickým zámkem, číselnou klávesnicí a páčkou na otevření, uživatelský kód muže obsahovat 3-8 číslic, tzn. až 100 000 000 kombinací kódu, časová blokace zámku po 3 chybných pokusech, indikace nízkého stavu baterie, do vnitřního prostoru s policí se vejde až 10 šanonů, síla materiálu: dveře...

7 720 Kč 6 380 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Trezor mechanický - 500 x 350 x 330 mm

  • Katalogové číslo: 901693
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
určen pro bezpečné uložení hodnotných a důležitých předmětů, vyroben z vysoce kvalitní oceli, korpus 2 mm, dveře tloušťky 4 mm, vybaven dvěma poličkami, povrchová úprava práškovou barvou, dvouzávorový bezpečnostní zámek se dvěma klíči, opatřen otvory pro ukotvení k zem i na stěnu...

3 897 Kč 3 220 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Tabule magnetické skleněné Nobo Diamond - 99,3 x 55,9 cm / bílá

  • Katalogové číslo: 447569
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
širokoúhlý formát poskytuje dostupnější psací plochu oproti klasickým skleněným tabulím, kde častokrát zůstává spodní a horní část nevyužita, stylový moderní bezrámový design, který maximalizuje využitelnou plochu na psaní, bezpečnostní tvrzené sklo s magnetickým povrchem s vynikající mazatelností a nejvyšší odolností proti šmouhám, skvrnám od inkoustu, škrábancům a promáčknutí, dodáváno s...

2 728 Kč 2 254 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Tabule magnetické skleněné Nobo Diamond - 45 x 45 cm / modrá

  • Katalogové číslo: 447566
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
širokoúhlý formát poskytuje dostupnější psací plochu oproti klasickým skleněným tabulím, kde častokrát zůstává spodní a horní část nevyužita, stylový moderní bezrámový design, který maximalizuje využitelnou plochu na psaní, bezpečnostní tvrzené sklo s magnetickým povrchem s vynikající mazatelností a nejvyšší odolností proti šmouhám, skvrnám od inkoustu, škrábancům a promáčknutí, dodáváno s...

815 Kč 673 Kč (bez DPH:)

Strana 1 z 87    Celkem 864 záznamů

Odběr novinek

Přihlašte se k odběru novinek a buďte informováni o novinkách, akcích a soutěžích.

Zákaznický servis

  • Rychlá objednávka
  • Miloš Vaněk


    Telefon: 224 915 801

    Mobil: 604 142 023

    Fax: 224 915 801

    e-mail: obchod@v-v.cz


    Adresa:

    Petr Vaněk - kancelářské potřeby

    Choumtovská 132

    Spořice 431 01


    IČ: 62203509

    DIČ: CZ7506142446

  • Dodání zboží:

    -Objednávku standartního sortimentu dodáváme do dvou pracovních dnů.

    -Po dohodě lze termín závozu měnit podle Vašich požadavků.

    -V případě objednávky nekatalogového sortimantu, nestandartního množství či výrobku, který je uváděn "na objednávku" s Vámi naše operátorky, nebo obchodní zástupci dohodnou termín dodání - na toto zboží se nevztrahuje dvacetičtyř hodinová dodací lhůta.

    -Doprava po celé České republice zdarma.

    -Pouze při objednávce do 2.000,-Kč bez DPH účtujeme dopravné. Poštovné 249,-Kč s DPH, balné 50,-Kč s DPH, poplatek za platbu 121,-Kč s DPH.

  • Reklamace při prodeji na internetových stránkách www.v-v.cz, telefonní, faxový, nebo e-mailem.


    Budeme se snažit o bezproblémové vyřízení všech Vašich případných oprávněných reklamací.


    Reklamované zboží nelze převzít bez předchozího nahlášení reklamace a vyplnění reklamačního protokolu, který je níže. Nahlásit můžete na telefonním čísle 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz.


    Dobropis k vrácenému zboží z reklamace je vystaven do 14-ti pracovních dnů od jeho předání našemu pracovníkovi.




    Podmínky pro vrácení zboží, reklamační podmínky:


    Dodání zboží prostřednictvím přepravní služby.

    Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží.

    V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen toto uvést do přepravního listu.


    Pokud zboží zákazníkovi doveze řidič naší společnosti, je zákazník povinen nesrovnalosti v dodávce uvést do reklamačního protokolu.

    Zákazník je povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží o nesprávné množství a zjevných vadách zboží při dodávce.

    K reklamaci doporučujeme použít předepsaný formulář naši společnosti, jehož vyplněním jsou poskytnuty všechny potřebné údaje pro vyřízení reklamace.

    Stejným způsobem se postupujte i v případě dodávky chybné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.


    V případě, že reklamované zboží bylo zaváženo, může být vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy. Můžete odevzdat s vyplněným reklamačním protokolem na provozovně Petr Vaněk kancelářské potřeby, Jakoubka ze Stříbra 113, Chomutov 430 01. Pokud jsme zboží zaváželi osobně, je možnost využít svozu naší firmy. . V takovém případě je reklamované zboží vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy.


    Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného přímo pro něj na zakázku nebo dle jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v případě papíru a kancelářských potřeb, do 3 dnů v případě nápojů, občerstvení, drogerie a kancelářské techniky. Toto zboží musí být v původním obalu a nepoškozené. Právo takto odstoupit od kupní smlouvy musí zákazník uplatnit nejpozději poslední den stanovené lhůty.


    V případě, že zákazník vrací z jeho strany chybně objednané zboží a jedná se o tyto položky:

    nekatalogové položky, položky objednané přímo pro něj na základě písemné objednávky, položky objednané ve větším množství, než jsou standardní zásoby prodávajícího, je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH, kterým se pokryjí náklady prodávajícího na manipulaci se zbožím (vyzvednutí a převzetí zboží, kontrola, zaskladnění).


    V případě, že zákazník chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o zákazníka, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (a nejedná se o položky vyjmenované výše), je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 150 Kč bez DPH. V případě, že bude prodávající toto zboží vracet zpět dodavateli, je oprávněn účtovat dopravné (poštovné) a manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.



    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku ((3) Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání), má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží, pokud byla smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (telefonicky, faxem, e-mailem, e-shopem). Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě vyrobeného zboží pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazník naši společnosti sdělit písemně ve výše uvedených termínech. Zákazník má při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.


    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku , má právo využít. Rozhodčím subjektem, který posuzuje mimosoudní spory mezi společností Petr Vaněk a zákazníky, kteří jsou spotřebitelem ve smyslu § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, je ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE (ČOI), Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz; adr.coi.cz; e-mail: adr@coi.cz, nebo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


    Na dodávané zboží je poskytnuta zákazníkovi záruční doba stanovená zákonem. Nestandardní záruční doba musí být vždy uvedena v katalogu naši společnosti u konkrétního zboží, na které se nestandardní záruční doba vztahuje.


    Podmínky pro vrácení zboží a tyto reklamační podmínky nabývají účinnosti dnem 10.6.2016


    Reklamační protokol níže.


    Petr Vaněk Kancelářské potřeby - REKLAMAČNÍ PROTOKOL - ZÁKAZNÍK


    Vada zboží...................................................................


    Název firmy..................................................................


    IČO:.............................


    Vada dodávky............................................................


    Číslo faktury/dodacího listu....................


    Požadované zboží.............................................


    skladové číslo...............


    název zboží................................


    poček kusů........


    Vrácené zboží z vadné dodávky...........


    skladové číslo........


    název zboží......................


    poček kusů.............


    Popis problému (při reklamaci služby konkretizace chyby)........................................................


    Způsob vyřízení...................


    Operátorka......................


    Dobropis vystaven...........................


    Expedoval skladník.................


    Datum................


    Reklamace dodavateli..............


    Předal..............


    Převzal...............


    Skladník převzal k vyřízení.....................


    Jméno.........................


    Datum..........


    Podpis................................


    Petr Vaněk - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY, Chomutovská 132, Spořice 431 01 IČO: 62203509, WWW.V-V.CZ, T: 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz

  • Jak nakupovat
  • Cookies

Provozovatel

Petr Vaněk

Kontakt

Mobilní telefon: 604 783 103
Pevná linka 474 651 474