• Počet na stránku
  • 10
  • 20
  • 30
  • Novinka

Závěsný obal A4 s rozšířenou kapacitou - A4 / 10 ks

  • Katalogové číslo: 431002
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
pevný obal ideální na založení letáků a katalogů, formát A4, praktické euroděrování, hladký povrch, speciálně vyztužené okraje, rozšíření strany až do 28 mm, čirý PP (180 μm)

141 Kč 116 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Závěsný obal A4 s rozšířenou kapacitou a klopou - A4 / 12 ks

  • Katalogové číslo: 431001
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
extra pevný obal ve formě rozšířené kapsy s dlouhou klopou v základním formátu A4, kapsu lze založit do pořadače pomocí euroděrování a otevřít díky klopě, kapsa ve velikosti cca 2/3 výšky obalu, čirý PP (170 μm)...

192 Kč 158 Kč (bez DPH:)

Závěsný obal Bantex - A4 silný / kapsy na foto 10 x 15 / 10 ks

  • Katalogové číslo: 432091
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7

85 Kč 70 Kč (bez DPH:)

Zakládací obal A4 Leitz WOW - tvar L / 6 ks

  • Katalogové číslo: 430011
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
desky pro úschovu a přenos dokumentů nebo jednotlivých listů papírů, v trendy designu řady Leitz WOW, z extrémně odolné a pevné emobosované PP fólie 200 mic, vykrojení pro snazší manipulaci s dokumenty, kapacita 40 listů, mix barev, desky pro úschovu a přenos dokumentů nebo jednotlivých listů papírů, v trendy designu...

160 Kč 132 Kč (bez DPH:)

Závěsný obal s rozšířenou kapacitou Bantex - A4 / 10 ks

  • Katalogové číslo: 431071
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
zakládací obal závěsný, tvar U s euroděrováním, rozměr 22 x 30 cm, kapacita až 80 listů

57 Kč 47 Kč (bez DPH:)

Závěsný obal Esselte Standard - A5 matný / 55 my / 100 ks

  • Katalogové číslo: 431450
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
kvalitní plastové závěsné kapsy pro každodenní použití a běžnou archivaci dokumentů formátu A5 v pákových a kroužkových pořadačích

172 Kč 142 Kč (bez DPH:)

Závěsný obal Esselte Economy - A4 matný / 43 my / 100 ks

  • Katalogové číslo: 431501
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
ekonomická kapsa pro běžné použití a archivaci v pákových a kroužkových pořadačích, praktické uložení v papírové krabičce

148 Kč 122 Kč (bez DPH:)

Závěsný obal Esselte Standard - A4 čirý / 75 my / 100 ks

  • Katalogové číslo: 431400
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
kvalitní plastové závěsné kapsy pro každodenní použití a běžnou archivaci dokumentů v pákových a kroužkových pořadačích

334 Kč 276 Kč (bez DPH:)

Závěsný obal Esselte Premium - A4 čirý / 105 my / 100 ks

  • Katalogové číslo: 431350
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
velmi kvalitní plastové závěsné kapsy pro časté a reprezentativní použití a spolehlivou archivaci dokumentů v pákových a kroužkových pořadačích

422 Kč 348 Kč (bez DPH:)

Závěsný obal Esselte LU - A4 / 105 my / 100 ks

  • Katalogové číslo: 431250
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
velmi pevná závěsná plastová kapsa pro každodenní použití. Ideální pro dokumenty, do kterých je potřeba často nahlížet a mít je k dispozici např. sešité zprávy nebo pravidelné reporty

493 Kč 407 Kč (bez DPH:)

Strana 1 z 9    Celkem 86 záznamů

Odběr novinek

Přihlašte se k odběru novinek a buďte informováni o novinkách, akcích a soutěžích.

Zákaznický servis

  • Rychlá objednávka
  • Miloš Vaněk


    Telefon: 224 915 801

    Mobil: 604 142 023

    Fax: 224 915 801

    e-mail: obchod@v-v.cz


    Adresa:

    Petr Vaněk - kancelářské potřeby

    Choumtovská 132

    Spořice 431 01


    IČ: 62203509

    DIČ: CZ7506142446

  • Dodání zboží:

    -Objednávku standartního sortimentu dodáváme do dvou pracovních dnů.

    -Po dohodě lze termín závozu měnit podle Vašich požadavků.

    -V případě objednávky nekatalogového sortimantu, nestandartního množství či výrobku, který je uváděn "na objednávku" s Vámi naše operátorky, nebo obchodní zástupci dohodnou termín dodání - na toto zboží se nevztrahuje dvacetičtyř hodinová dodací lhůta.

    -Doprava po celé České republice zdarma.

    -Pouze při objednávce do 2.000,-Kč bez DPH účtujeme dopravné. Poštovné 249,-Kč s DPH, balné 50,-Kč s DPH, poplatek za platbu 121,-Kč s DPH.

  • Reklamace při prodeji na internetových stránkách www.v-v.cz, telefonní, faxový, nebo e-mailem.


    Budeme se snažit o bezproblémové vyřízení všech Vašich případných oprávněných reklamací.


    Reklamované zboží nelze převzít bez předchozího nahlášení reklamace a vyplnění reklamačního protokolu, který je níže. Nahlásit můžete na telefonním čísle 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz.


    Dobropis k vrácenému zboží z reklamace je vystaven do 14-ti pracovních dnů od jeho předání našemu pracovníkovi.




    Podmínky pro vrácení zboží, reklamační podmínky:


    Dodání zboží prostřednictvím přepravní služby.

    Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží.

    V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen toto uvést do přepravního listu.


    Pokud zboží zákazníkovi doveze řidič naší společnosti, je zákazník povinen nesrovnalosti v dodávce uvést do reklamačního protokolu.

    Zákazník je povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží o nesprávné množství a zjevných vadách zboží při dodávce.

    K reklamaci doporučujeme použít předepsaný formulář naši společnosti, jehož vyplněním jsou poskytnuty všechny potřebné údaje pro vyřízení reklamace.

    Stejným způsobem se postupujte i v případě dodávky chybné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.


    V případě, že reklamované zboží bylo zaváženo, může být vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy. Můžete odevzdat s vyplněným reklamačním protokolem na provozovně Petr Vaněk kancelářské potřeby, Jakoubka ze Stříbra 113, Chomutov 430 01. Pokud jsme zboží zaváželi osobně, je možnost využít svozu naší firmy. . V takovém případě je reklamované zboží vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy.


    Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného přímo pro něj na zakázku nebo dle jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v případě papíru a kancelářských potřeb, do 3 dnů v případě nápojů, občerstvení, drogerie a kancelářské techniky. Toto zboží musí být v původním obalu a nepoškozené. Právo takto odstoupit od kupní smlouvy musí zákazník uplatnit nejpozději poslední den stanovené lhůty.


    V případě, že zákazník vrací z jeho strany chybně objednané zboží a jedná se o tyto položky:

    nekatalogové položky, položky objednané přímo pro něj na základě písemné objednávky, položky objednané ve větším množství, než jsou standardní zásoby prodávajícího, je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH, kterým se pokryjí náklady prodávajícího na manipulaci se zbožím (vyzvednutí a převzetí zboží, kontrola, zaskladnění).


    V případě, že zákazník chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o zákazníka, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (a nejedná se o položky vyjmenované výše), je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 150 Kč bez DPH. V případě, že bude prodávající toto zboží vracet zpět dodavateli, je oprávněn účtovat dopravné (poštovné) a manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.



    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku ((3) Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání), má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží, pokud byla smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (telefonicky, faxem, e-mailem, e-shopem). Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě vyrobeného zboží pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazník naši společnosti sdělit písemně ve výše uvedených termínech. Zákazník má při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.


    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku , má právo využít. Rozhodčím subjektem, který posuzuje mimosoudní spory mezi společností Petr Vaněk a zákazníky, kteří jsou spotřebitelem ve smyslu § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, je ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE (ČOI), Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz; adr.coi.cz; e-mail: adr@coi.cz, nebo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


    Na dodávané zboží je poskytnuta zákazníkovi záruční doba stanovená zákonem. Nestandardní záruční doba musí být vždy uvedena v katalogu naši společnosti u konkrétního zboží, na které se nestandardní záruční doba vztahuje.


    Podmínky pro vrácení zboží a tyto reklamační podmínky nabývají účinnosti dnem 10.6.2016


    Reklamační protokol níže.


    Petr Vaněk Kancelářské potřeby - REKLAMAČNÍ PROTOKOL - ZÁKAZNÍK


    Vada zboží...................................................................


    Název firmy..................................................................


    IČO:.............................


    Vada dodávky............................................................


    Číslo faktury/dodacího listu....................


    Požadované zboží.............................................


    skladové číslo...............


    název zboží................................


    poček kusů........


    Vrácené zboží z vadné dodávky...........


    skladové číslo........


    název zboží......................


    poček kusů.............


    Popis problému (při reklamaci služby konkretizace chyby)........................................................


    Způsob vyřízení...................


    Operátorka......................


    Dobropis vystaven...........................


    Expedoval skladník.................


    Datum................


    Reklamace dodavateli..............


    Předal..............


    Převzal...............


    Skladník převzal k vyřízení.....................


    Jméno.........................


    Datum..........


    Podpis................................


    Petr Vaněk - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY, Chomutovská 132, Spořice 431 01 IČO: 62203509, WWW.V-V.CZ, T: 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz

  • Jak nakupovat
  • Cookies

Provozovatel

Petr Vaněk

Chomutovská 132, Spořice 431 01

Kontakt

Mobilní telefon: 604 783 103
Pevná linka 474 651 474
E-mail: obchod@v-v.cz