• Počet na stránku
  • 10
  • 20
  • 30
  • Novinka

Xerografický papír Multicopy ZERO - A4 80g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 010351
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
multifunkční kopírovací papír vysoké kvality s certifikací CO2 (Carbon) Neutral, velmi vhodný pro velkoobjemové kopírování s použitím duplexu, pro laserové a inkoustové tiskárny, pro barevný i černobílý tisk, vysoká bělost, hladkost a opacita, minimální prašnost, papír splňuje normu ISO9706 - možnost archivace, formát A4, koupí papíru Multicopy Zero přispíváte k snížení...

169 Kč 139 Kč (bez DPH:)

  • Novinka

Xerografický papír MAESTRO standard+ - A4 80 g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 009142
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
kancelářský papír vyšší kvality pro každodenní použití v kanceláři, s ECO certifikátem PEFC® a ISO 9706 archivace – možnost archivace, formát A4, balení 500 listů

127 Kč 105 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír Multicopy - A4 80 g / 500 listů / 4 díry

  • Katalogové číslo: 010390
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
multifunkční kopírovací papír vysoké kvality, velmi vhodný pro velkoobjemové kopírování s použitím duplexu, pro laserové a inkoustové tiskárny, vysoká bělost, hladkost a opacita, minimální prašnost, papír splňuje normu ISO9706 - možnost archivace, formát A4, předděravěný pro zakládaný do pořadačů...

180 Kč 148 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír Sky Copy - A3 80 g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 011033
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
papír určený pro běžné kopírování (i oboustranné), faxy, laserové a inkoustové tiskárny, papír splňuje normu ISO9706 - možnost archivace, formát A3, balení 500 listů

241 Kč 199 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír Sky Laser - A4 80 g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 010151
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
kvalitní multifunkční papír určený pro náročnější i oboustranné kopírování a faxy, možnost využití i pro barevné laserové a inkoustové tiskárny, papír splňuje normu ISO9706 - možnost archivace, formát A4, balení 500 listů...

132 Kč 109 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír HP Copy - A4 80 g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 009400
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
řada papírů speciálně vyvinutá pro optimalizaci práce s tiskárnami značky HP (InkJet i LaserJet), papír vhodný pro běžné kopírování (i oboustranné), papír splňuje normu ISO9706 – možnost archivace, technologie ColorLok, formát A4, balení 500 listů...

121 Kč 100 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír Happy Office - A5 80 g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 009151
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
papír určený pro běžné kopírování (i oboustranné), faxy, laserové a inkoustové tiskárny, papír splňuje normu ISO9706 - možnost archivace, formát A5, balení 500 listů

88 Kč 73 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír Real Copy A6 - A6 80g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 009050
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
papír určený pro laserové a inkoustové tiskárny, formát A6, balení 500 listů

48 Kč 40 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír HP Office - A4 80 g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 009450
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
řada papírů speciálně vyvinutá pro optimalizaci práce s tiskárnami značky HP (InkJet i LaserJet), papír vyšší třídy, určený pro velkokapacitní (i oboustranné) kopírování, papír splňuje normu ISO9706 – možnost archivace, technologie ColorLok, formát A4, balení 500 listů...

135 Kč 111 Kč (bez DPH:)

Xerografický papír Recyconomic - A4 80 g / 500 listů

  • Katalogové číslo: 010131
  • Záruka (měsíců): 24
  • Termín dodání (dny): 7
recyklovaný papír určený pro kopírky, laserové a inkoustové tiskárny, má cerifikát Modrý anděl, bělost 70 %, formát A4, balení 500 listů

121 Kč 100 Kč (bez DPH:)

Strana 1 z 3    Celkem 23 záznamů

Odběr novinek

Přihlašte se k odběru novinek a buďte informováni o novinkách, akcích a soutěžích.

Zákaznický servis

  • Rychlá objednávka
  • Miloš Vaněk


    Telefon: 224 915 801

    Mobil: 604 142 023

    Fax: 224 915 801

    e-mail: obchod@v-v.cz


    Adresa:

    Petr Vaněk - kancelářské potřeby

    Choumtovská 132

    Spořice 431 01


    IČ: 62203509

    DIČ: CZ7506142446

  • Dodání zboží:

    -Objednávku standartního sortimentu dodáváme do dvou pracovních dnů.

    -Po dohodě lze termín závozu měnit podle Vašich požadavků.

    -V případě objednávky nekatalogového sortimantu, nestandartního množství či výrobku, který je uváděn "na objednávku" s Vámi naše operátorky, nebo obchodní zástupci dohodnou termín dodání - na toto zboží se nevztrahuje dvacetičtyř hodinová dodací lhůta.

    -Doprava po celé České republice zdarma.

    -Pouze při objednávce do 2.000,-Kč bez DPH účtujeme dopravné. Poštovné 249,-Kč s DPH, balné 50,-Kč s DPH, poplatek za platbu 121,-Kč s DPH.

  • Reklamace při prodeji na internetových stránkách www.v-v.cz, telefonní, faxový, nebo e-mailem.


    Budeme se snažit o bezproblémové vyřízení všech Vašich případných oprávněných reklamací.


    Reklamované zboží nelze převzít bez předchozího nahlášení reklamace a vyplnění reklamačního protokolu, který je níže. Nahlásit můžete na telefonním čísle 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz.


    Dobropis k vrácenému zboží z reklamace je vystaven do 14-ti pracovních dnů od jeho předání našemu pracovníkovi.




    Podmínky pro vrácení zboží, reklamační podmínky:


    Dodání zboží prostřednictvím přepravní služby.

    Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží.

    V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen toto uvést do přepravního listu.


    Pokud zboží zákazníkovi doveze řidič naší společnosti, je zákazník povinen nesrovnalosti v dodávce uvést do reklamačního protokolu.

    Zákazník je povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží o nesprávné množství a zjevných vadách zboží při dodávce.

    K reklamaci doporučujeme použít předepsaný formulář naši společnosti, jehož vyplněním jsou poskytnuty všechny potřebné údaje pro vyřízení reklamace.

    Stejným způsobem se postupujte i v případě dodávky chybné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.


    V případě, že reklamované zboží bylo zaváženo, může být vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy. Můžete odevzdat s vyplněným reklamačním protokolem na provozovně Petr Vaněk kancelářské potřeby, Jakoubka ze Stříbra 113, Chomutov 430 01. Pokud jsme zboží zaváželi osobně, je možnost využít svozu naší firmy. . V takovém případě je reklamované zboží vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností naší přepravy.


    Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného přímo pro něj na zakázku nebo dle jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v případě papíru a kancelářských potřeb, do 3 dnů v případě nápojů, občerstvení, drogerie a kancelářské techniky. Toto zboží musí být v původním obalu a nepoškozené. Právo takto odstoupit od kupní smlouvy musí zákazník uplatnit nejpozději poslední den stanovené lhůty.


    V případě, že zákazník vrací z jeho strany chybně objednané zboží a jedná se o tyto položky:

    nekatalogové položky, položky objednané přímo pro něj na základě písemné objednávky, položky objednané ve větším množství, než jsou standardní zásoby prodávajícího, je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH, kterým se pokryjí náklady prodávajícího na manipulaci se zbožím (vyzvednutí a převzetí zboží, kontrola, zaskladnění).


    V případě, že zákazník chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o zákazníka, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (a nejedná se o položky vyjmenované výše), je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 150 Kč bez DPH. V případě, že bude prodávající toto zboží vracet zpět dodavateli, je oprávněn účtovat dopravné (poštovné) a manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH.


    Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.



    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku ((3) Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání), má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží, pokud byla smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (telefonicky, faxem, e-mailem, e-shopem). Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě vyrobeného zboží pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazník naši společnosti sdělit písemně ve výše uvedených termínech. Zákazník má při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.


    Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku , má právo využít. Rozhodčím subjektem, který posuzuje mimosoudní spory mezi společností Petr Vaněk a zákazníky, kteří jsou spotřebitelem ve smyslu § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, je ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE (ČOI), Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz; adr.coi.cz; e-mail: adr@coi.cz, nebo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


    Na dodávané zboží je poskytnuta zákazníkovi záruční doba stanovená zákonem. Nestandardní záruční doba musí být vždy uvedena v katalogu naši společnosti u konkrétního zboží, na které se nestandardní záruční doba vztahuje.


    Podmínky pro vrácení zboží a tyto reklamační podmínky nabývají účinnosti dnem 10.6.2016


    Reklamační protokol níže.


    Petr Vaněk Kancelářské potřeby - REKLAMAČNÍ PROTOKOL - ZÁKAZNÍK


    Vada zboží...................................................................


    Název firmy..................................................................


    IČO:.............................


    Vada dodávky............................................................


    Číslo faktury/dodacího listu....................


    Požadované zboží.............................................


    skladové číslo...............


    název zboží................................


    poček kusů........


    Vrácené zboží z vadné dodávky...........


    skladové číslo........


    název zboží......................


    poček kusů.............


    Popis problému (při reklamaci služby konkretizace chyby)........................................................


    Způsob vyřízení...................


    Operátorka......................


    Dobropis vystaven...........................


    Expedoval skladník.................


    Datum................


    Reklamace dodavateli..............


    Předal..............


    Převzal...............


    Skladník převzal k vyřízení.....................


    Jméno.........................


    Datum..........


    Podpis................................


    Petr Vaněk - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY, Chomutovská 132, Spořice 431 01 IČO: 62203509, WWW.V-V.CZ, T: 224 916 352, nebo e-mail: obchod@v-v.cz

  • Jak nakupovat
  • Cookies

Provozovatel

Petr Vaněk

Chomutovská 132, Spořice 431 01

Kontakt

Mobilní telefon: 604 783 103
Pevná linka 474 651 474
E-mail: obchod@v-v.cz